לירון פורת - הרצאות למנהלים, לעובדים ולחברות בתמונת פרופיל

הרצאות לחברות

בעוד ימי הגיבוש מספקים אירוע נקודתי, באמצעות הרצאות לחברות ניתן להעניק חוויה שתעשיר את העובדים עם ערך מוסף משמעותי.

אני רוצה להזמין אותך לגלות עולם חדש – הרצאות שלוקחות את הרעיונות הכי גדולים ומורידות אותם לגובה העיניים, הרצאות שהן גם מעוררות השראה וגם ניתנות ליישום בפרקטיקה הן ברמה האישית והן ברמה הארגונית.

לקבלת סילבוס תכנית האימון המלאה

הרצאות לחברות שכבר ראו ושמעו הכל

לחייך כל הדרך לעבודה – ההשפעה האדירה שיש לחיוך על חייו של אדם היא עצומה. ממחקרים עולה כי מנהל שמחייך הוא מנהל טוב יותר. מההרצאה הזו נצא עם כלים מעשיים שיעזרו לנו להפוך את יום העבודה שלנו ליום מאושר יותר ולהתחיל לחייך כבר בבוקר שאחרי ההרצאה.

ההרצאה נבנתה על בסיס מחקר עומק ייחודי שבו ראיינו למעלה ממאתיים אנשים ובחנו מה משותף ליזמים, האתלטים, האומנים ואנשי הממשל המצטיינים והמצליחים ביותר בעולם. נבין כיצד אפשר ליישם את המסקנות האלו בחיינו ולראות שינוי תוך זמן קצר.

פרזנטציה ומשא ומתן – הכרת שפת הגוף שלנו והיכולת לקרוא שפת גוף של אחרים במהירות ישפרו את יכולות המשא ומתן שלנו וגם את כישורי ההצגה שלנו.

כישלונות מפוארים – אנחנו עושים את הכול כדי לייצר את המוצר או השירות הטוב ביותר אבל לפעמים הניסיון הופך לכישלון. במהלך ההרצאה נבחן את הפרויקטים הכושלים ביותר בהיסטוריה ונראה מה אפשר ללמוד מהתהליך שעבר עליהם בדרך. נראה גם כי ישנם פרויקטים שהוגדרו ככישלון אך התגלו כהצלחה אדירה.

5 דקות בגן עדן – תרגול מיינדפולנס הפך בשנים האחרונות לטרנד בעולם העסקים. נבחן כיצד שימוש בכלים מעולם המדיטציה יעזור לנו להירגע לפני פגישות מכריעות ונראה איך הרגעה עצמית עוזרת להגעה להחלטות שקולות ומחושבות.

שיגעון או גאונות – כשהאדריכל הנודע, גאודי, קיבל את התעודה שלו, איש לא ידע אם הוא עתיד להתגלות כמשוגע או גאון. בהרצאה הזו נבחן כמה מאנשי העסקים והאישים הגאונים והאקסצנטריים ביותר בהיסטוריה של האנושות – מסלבדור דאלי, דרך הווארד יוז ועד איילון מאסק.

מה המנהלים אומרים על ההרצאות שלנו?

נגן וידאו
מה מספרים עלינו?
לירון פורת - מומחית לפיתוח עסקי ואישי למנהלים אפקטיביים ומחייכים יותר
לירון פורת - המלצות

לירון היקרה, הייתה לנו הזכות ליום שלם של הדרכה ביום עיון של "רשת ערים בריאות". אכן מקצועית, כריזמטית, מלאה בידע, מעבירה את החומר בצורה סוחפת. נכנסת למאגר המרצים המעולים שלנו. אלופה.

את לירון שמעתי בהרצאה במיקרוסופט. הרצאה מעוררת השראה, ממוקדת, יישומית ומלאת חיים ואותנטיות. ההרצאות של לירון בהחלט גורמות לאנשים לזוז מהמקום ! להתקדם ולפעול מתוך שלמות פנימית גבוהה יותר ואפקטיביות רבה גם יחד

ריתקת אותי במשך שעה שלמה, קיבלתי ממך כלים יישומיים מתוקתקים. השכלתי, רשמתי בשקיקה כל מילה ועל זה מודה לך

ההרצאה הייתה קולחת ומעניינת מאוד ואף מצחיקה לעיתים, משולבת בסרטונים קצרים ובמצגת מוסיפה וממחישה. לירון שולטת היטב בתוכן ובמסר שהיא מעוניינת להעביר וניכר בה ניסיונה בהעברת הרצאות ובהנחיה.
תודה לירון על הרצאה מהנה מאוד ומפרה.

את מרצה נדירה, יש לך אנרגיות מדהימות וידע רב,
היה לי העונג ללמוד איתך, תודה ענקית.

לקבלת סילבוס ההרצאות המלא

כמה טיפים במיוחד בשבילכם
הרצאות לחברות - לירון פורת

חוק ה"אנרגיה המדבקת"

השבוע מישהי אמרה לי שיש לה 3 בנות שעובדות בהייטק
וכשהן מדברות איתה בטלפון בדרך חזרה מהעבודה
היא כבר יודעת בדיוק איך הבוס שלהן ואיך הוא היה באותו יום.

האם האישה קוראת מחשבות?
רואה בנסתר?
או פשוט אמא פולניה עם חוש חברתי מפותח?
אולי…אבל זו לא הפואנטה.

מדובר בחוק יקומי שעובד שעות נוספות גם בארגונים
והוא נקרא (טוב, אני קוראת לו) חוק ה"אנרגיה המדבקת".

מה החוק אומר?

שמצב הרוח, רמת המוטיבציה ורמת האנרגיה שלנו "מדבקת"
את מי שנמצא בקרבתנו.
וזה אומר שאם אתם מנהלים צוות ואתם רוצים לעזור להם לשפר ביצועים
אך בד בבד אתם מרגישים שחוקים/ מפונצ'רים כמו בלון שיצא ממנו האוויר…
הסיכויים שלכם להצליח במשימה הם איך נאמר את זה בעדינות…
לא מי יודע מה.
נכון שהמצב כעת הוא רחוק מלהיות רגיל, העומס כבד מכל הכיוונים
והרבה יותר מאתגר כרגע למצוא סיבות לזנק מהמיטה פול- פאואר אנרגיה כל בוקר.

ועדיין -אנחנו חייבים למצוא דרכים למלא את עצמנו
כדי שנוכל גם להיות משמעותיים יותר ביומיום
וגם להעביר את זה הלאה למי שאנחנו אחראים עליו.

מה אפשר לעשות?

מהניסיון שלי, בארגונים זה מתחיל מלהתייחס לתהליכי שיפור ביצועים
כמשהו שהוא MUST HAVE
ולא רק NICE TO HAVE.
בתהליכי שיפור ביצועים (כמו שאני עושה)
לוקחים בחשבון גם את הטכניקות המקצועיות (שאחראיות רק ל-20% מהתוצאה המוצלחת) ומשלבים אותן בטכניקות מנטליות (שהן 80% מההצלחה).

מה מקבלים בסוף?

תהליכי שיפור ביצועים ארגוני כמו שאני מעבירה לדוגמא,
לוקחים באופן קבוע את המחלקות שאני עובדת איתן לתוספת ממוצעת של +30% לשורת הרווח.
שהן בהחלט הרבה יותר מרק "תוספת נחמדה" באקלים העסקי הנוכחי.

רוצים לבחון איך אפשר להעניק יתרון תחרותי משמעותי גם לארגון שלכם בשעת משבר ואיך גם אתם יכולים להרוויח:

V יותר כסף
V יותר זמן פנוי
V יותר משמעות
V חיוך גדול יותר בסוף היום

אני מזמינה אתכם לפגישת אבחון מקיפה (ללא עלות).
בה נזהה כיצד גם המחלקה שלכם יכולה להגיע לתוספת של 30% בממוצע בשורת הרווח.

הרצאות לחברות מבית לירון פורת - כשידע נפגש עם חוויה

• כל ההרצאות מושתתות על פיתוח מנהיגות עצמית והמתודולוגיה הייחודית של לירון פורת – Zoom Out – Zoom In.

• שילוב חווייתי של עיון ופרקטיקה – את כל ההרצאות אפשר ליישם כבר למחרת בעבודה כדי להתחיל ולראות שינויים.

• מבוססות על מחקרים וניסיון של שנים במגוון נושאים מרתקים

• יש אפשרות להתאים את ההרצאה לחברה בצורה מלאה על פי צרכי החברה

הרצאות לחברות במגוון נושאים מרתקים מרחבי העולם
לירון פורת, מובילה הרצאות למנהלים בחברות וארגונים

הרצאות לחברות שמחפשות את הערך הנוסף

הרצאות לחברות תמיד נראו לי, כאחת שהייתה מצד הקהל, כאירוע שמטרתו היא לפאר את המרצה. אני זוכרת שהיו כל מיני הרצאות שיצאתי מהן ופשוט לא הצלחתי להבין מה הקשר בין ההרצאה לחיים העסקיים, או שהיו הרצאות שהרגישו כמו תרגיל יח"צ אחד ארוך.

כשהחלטתי להציע גם הרצאות לחברות, הבנתי שהדבר החשוב לי ביותר הוא שמכל הרצאה אפשר יהיה לקחת משהו וליישם אותו. לא משנה מי מגיע להרצאה, אם זה המנכ"ל או העובד הפשוט, כל אחד ואחת יחוו הרצאה מרתקת, מעשירה, הרצאה שתעזור להם גם ברובד האישי וגם ברובד המקצועי.

זה למעשה גם הכלל שמנחה אותי בבחירת נושאים להרצאה חדשה, החיפוש אחר נושאים ייחודיים, חדשניים שלא ישאירו אף עובד או מנהל אדיש לאחריהן.

*ניתן להעביר הרצאות בעברית גם לחברת בחו"ל באמצעות הזום.
*ניתן להעביר הרצאות גם באנגלית

מחקר אוניברסיטת הרווארד

בתחילת שנות ה-2000, פרסמה אוניברסיטת הרווארד מחקר
שעקב אחרי פעילותן העסקית של 4700 חברות ציבוריות בתקופות משבר ומיתון,
במשך 3 עשורים.
המחקר מצא כי רק 9% (!!) מהחברות הצליחו לצמוח אחרי משברים האלה
בעוד האחרות נכנסו לקשיים משמעותיים וחלקן אף נסגרו.
 
מה החברות האלו עשו אחרת מכל השאר ומה אנחנו יכולים ללמוד מזה?
המחקר מצא כי במקום להשתבלל ולקפוא על השמרים,
כמו שעושות הרבה חברות בשעת משבר…
החברות שחוו צמיחה השקיעו בתשתיות, בשינוי ארגוני, ובהתפתחות של החברה
דווקא בזמן המשבר ולצד התייעלות נחוצה.
הגישה ליציאה מהמשבר הייתה גישה משולבת,
שרואה כבר את היום שאחרי ומתכוננת לקראתו:
הן גם צמצמו הוצאות תפעול במקומות הפחות רווחיים, מה שנקרא חתכו בשומן.
וגם השקיעו בצורה מוגברת בכוח האדם, במחקר, בפיתוח ובשיווק שלהן.
 

ולמה אני מספרת לכם את זה?

כי בזמן האחרון אני מקבלת הרבה פניות לסדנאות יומיות, חד פעמיות או מצומצמות
שברגע שאני מדברת הם הארגון כדי להבין את הצרכים והכאבים שלו לפני הסדנא,
אני מבינה שהבעיה האמיתית היא הרבה יותר שורשית ועמוקה
ממה שסדנא חד יומית יכולה לפתור.
ועדיין…הרוב מתעקשים על פלסטר כי משבר וענייני התקציב וזה..
(אבל זוכרים מה עושים אלה של ה-9%?!?)
לעשות סדנא לניהול זמן או הרצאת השראה לעובדים זה נחמד
כי העובדים כן יקבלו כלים וכן יצאו קצת מהשיגרה- אבל זה לא מה שיפתור את הבעיה מהשורש.
מה שצריך לעשות כאשר מזהים שיש קושי שמכביד על המערכת,
הוא לעשות חקירת עומק מהיכן נובע האתגר:
קושי בהאצלת סמכויות, קבלת החלטות, תהליכים ארגוניים לא יעילים, תחלופת עובדים וכו'…
ואז ללכת ולעשות תהליך מלא שמטפל בבעיה מהשורש.
דווקא בעת משבר.
דווקא כשהרוב עוצרים.
כי מי שמשקיע ועושה חריש עמוק עכשיו- הולך לקצור את הפירות אחר כך.
רוצים לבחון איך אפשר להעניק יתרון תחרותי משמעותי גם לארגון שלכם בשעת משבר
ואיך גם אתם יכולים להרוויח:
🙃 יותר כסף
🙃 יותר זמן פנוי
🙃 יותר משמעות
🙃 חיוך גדול יותר בסוף היום.
 
אני מזמינה אתכם לפגישת אבחון מקיפה (ללא עלות).
בה נזהה את צווארי הבקבוק ונבנה תוכנית עומק לשחרר אותם.
הרצאות לחברות מטעם לירון פורת