לירון פורת - הרצאות למנהלים, לעובדים ולחברות בתמונת פרופיל

מיתוג עצמי

אחד המערכונים המצליחים ביותר של אודי כגן עוסק במיתוג עצמי. המערכון נפתח בדיבור על המותג שהיה בעברו וממשיך בצורה מופלאה לתאר את דעיכת אותו המותג.

המפתח למיתוג עצמי הוא בפשטות ובפיצוח מדויק של המסר שאנחנו רוצים להעביר. כדי לזקק אותו אנחנו נדרשים להביט פנימה ולשאול שאלות כדי שנוכל להבין באמת מה אנחנו רוצים שאחרים יגידו עלינו.

לקבלת סילבוס הקורס

מהות המיתוג העצמי מפי לירון פורת

מוניטין – מיתוג עצמי טוב הוא כזה שמצליח להעביר בצורה מתומצת ומדויקת את ה"למה" וה"מה" שלנו. בעזרת בניית מוניטין מוכוון מטרה אנחנו שולטים על איך שהאחרים יתפסו אותנו וירגישו כלפינו.

חדות – חשוב שנדע בדיוק מה המותג שאנחנו רוצים להיות ונבין כיצד לשדר זאת לעולם. ככל שנהיה ספציפיים יותר כך נוכל לבנות מותג חזק יותר.

אמינות ונאמנות – כשאנחנו לוקחים שליטה על המיתוג של עצמנו, אנחנו למעשה בונים תמונה אמינה יותר שלנו. אם נשכיל לשמור על מיתוג עצמי עקבי, נוכל לראות תוצאות מדהימות של נאמנות לאורך שנים.

הסיפור – הדרך שבה אנחנו מציגים את עצמנו היא מכרעת. הסיפור שנספר והדרכים שבהן נציג את הנרטיב שלנו ישפיעו מאוד על איך שניתפס. השקיעו בבניית הסיפור וטיפוח הדמות שתרצו להיות.

חקירת מותגים – אנחנו לא מותג שעומד בפני עצמנו אלא חלק ממערך של מותגים אנושיים. חשוב להבין ולזהות את המותגים האחרים ולראות מה אפשר ללמוד מדוגמאות כמו אופרה ווינפרי וריצ'רד ברונסון.

הגלגל – הלוואי שכל התהליכים היו מצליחים. במציאות אנחנו עומדים להיכשל בדרך וחשוב לזכור זאת כדי שנדע להתגבר ולהפיק לקחים מאותם כישלונות.

מה המנהלים אומרים על התכנית?

המתודולוגיה שלמדנו בתכנית אפשרה לנו באמת להתמקד בדברים החשובים בעבודה ובחיים הפרטיים ולהפוך למאושרים יותר ופרודוקטיביים יותר

אושרי וויס

התכנית מעניקה למנהלים חשיבה על תחומים שלא מקבלים תשומת לב בניהול השוטף ביום יום ויכולים להקפיץ את הארגון קדימה ולשפר משמעותית את יכולת הניהול שלנו כמנהלים בארגון

בועז בר-שי

לקבלת סילבוס הסדנה למיתוג עצמי למנהלים

פרספקטיבה אחרת על מיתוג עצמי

אני מאמינה גדולה במיתוג עצמי. אני באמת ובתמים חושבת שכל אחת ואחד מאתנו ייחודיים ובעזרת כמה "מתיחות" ונגיעות קלות אנחנו יכולים לייצר מעצמנו מותג. כשהתחלתי את דרכי בעולם הפיננסים היו סביבי שמות גדולים ואנשים שהערצתי רק מהסיפורים שהלכו לפניהם. חלק מאותם אנשים אכן עמדו בציפיות גם במפגש אחד על אחד, אך חלקם התגלו פשוט כמומחי שיווק עצמי.

הדיסוננס הזה ריתק אותי והחלטתי להעמיק בנושא. עשיתי מחקרים ותחקרתי אנשים כדי להבין איך הם תופסים אחרים ומה הם עושים כדי למתג את עצמם. ככל שהעמקתי בנושא גיליתי שאלו שהשקיעו הכי הרבה זמן ומחשבה ב"דמות" שלהם, היו אלו ששמם הלך לפניהם ופיאר אותם כמומחים בתחומם.

היום אני גאה להציג שיטה ייחודית למיתוג עצמי, שיטה שמבוססת על המתודולוגיה שנקראת  Zoom Out – Zoom In ותאפשר לך לפצח בדיוק מה המותג שיהפוך אותך לסיפור הצלחה.

תמונת קונספט מיתוג עצמי
איש מבוגר במיתוג עצמי חדש

מיתוג עצמי - התהליכים

כל אחד מאיתנו יכול לבנות לעצמו סיפור רקע ולהתחיל להתלבש כמו איזו דמות גדולה מהחיים, אבל השאלה היא אם זה באמת יוביל אותנו לאן שאנחנו רוצים להגיע.מתודולוגיית Zoom Out – Zoom In מציעה נקודת מבט פנימית שתעזור לנו לפצח את עצמנו בצורה אותנטית ולא ביקורתית.


על ידי כך שנהיה מודעים לעצמנו ולמה שעושה לנו טוב, על ידי כך שנבין באמת מה התשוקה שלנו ומה החסמים שלנו בדרך לשם, נוכל לשפר את עצמנו ולייצר לעצמנו מוטיבציה אמיתית לשינוי. ההבנה שיש לנו כיוון ומטרה תסייע לנו לא רק בהצלחה האישית אלא גם בהצלחה המקצועית.

לקבלת סילבוס הסדנה למיתוג עצמי למנהלים

© All rights reserved

נעשה באהבה ❤ על ידי מורליד קורסים בבנית אתרים - קידום אתרים

×
×

עגלת קניות