חדשנות מעשית

לפעמים הליכי החשיבה שלנו תקועים על הנחות עבודה קודמות או שהמוח שלנו פשוט לא מצליח לראות מעבר לבעיה עצמה.

המחשבה כי חדשנות מגיעה כרעם ביום בהיר היא פנטזיונרית. למעשה, ברוב המקרים מדובר על סדרה של מפגשים ודיונים המתבצעים עם קבוצה של מומחים בתחום.

השאירו פרטים ויחדיו נגלה ונמציא את עצמנו מחדש!

קורסים בחדשנות מעשית וחשיבה מחוץ לקופסה

העובד והארגון – כדי לייעל תהליכי חדשנות מעשית, הצד הארגוני הופך למהותי לא פחות מהעובד עצמו. החברה עצמה צריכה לאפשר את ההליך בצורה הוליסטית ומכילה כדי להשריש את החדשנות המעשית ב-DNA של החברה.

מרעיון למוצר – המהות של כל רעיון היא לההפך בסופו של דבר למוצר. אנחנו נעניק לך את הכלים לחשוב על רעיון מהפכני וגם ליישם אותו.

הסרת חסמים – במסגרת הקורסים והסדנאות אנחנו מאפשרים מרחב בטוח ומוגן להסרת החסמים. כך תוכלו להתנסות ולהמציא את עצמכם בצורה נעימה שתסייע רבות לתהליכים עתידיים.

עבודת צוות – אחד מהערכים העליונים בחדשנות מעשית היא עבודת הצוות. האמונה כי בתהליכי סיעור מוחות וחשיבה משותפת אפשר להגיע לתובנות מדויקות יותר היא בסיס מכריע בשיטה.

ניסוי וטעייה – מכל הסטארט-אפים שבעולם אנחנו שומעים רק על אלו שמצליחים ועושים אקזיט. בפועל מרבית החברות לא מצליחות להגיע לתהילה וחשוב מאוד להבין זאת ולהפנים כי הכישלון הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה.

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול – המתחרים לא חשובים, מבט בהם רק יגרום לכך שהחברה שלך תהיה דומה למתחרה. במקום זאת נסו לבדל עצמכם ולהתרכז במוצר שלכם כדי להפוך אותו לטוב ביותר.

הכלים לחדשנות מעשית

בעולם הפיננסי, שבו התחלתי וצמחתי, מבוססים הרבה מתהליכי החדשנות על נתונים ומתמטיקה. לאחר מהפכת שלושת הקליקים של סטיב ג'ובס, הצרכנים הפסיקו לחפש פתרונות רק על בסיס נתונים, הם רוצים לקבל את כל החוויה.
לפעמים הפתרון אף מתחבא מתחת לבעיה עצמה, רעיון שנקרא "חשיבה המצאתית"

יש הרואים בסטיב ג'ובס כרוח החיה שאפשרה לחדשנות מעשית לחדור אל המיינסטרים. השאיפה שלו להגיע למצוינות ולייצר את המוצר הטוב ביותר, זה שעומד כקטגוריה בפני עצמו, היא שהובילה את אפל להיות מה שהיא היום.
אז נכון שלא כולנו סטיב ג'ובס, אך בהחלט אפשר ללמוד וליישם כלים שיסייעו לנו לפתח חדשנות מעשית ולשם כך אני מציעה את הקורסים והסדנאות הייחודיות שלנו בנושא חדשנות מעשית.


לירון פורת מובילה תכניות פיתוח מנהלים בחברות וארגונים
לירון פורת, מובילה הרצאות למנהלים בחברות וארגונים

הייחוד שמציעה לירון פורת בגישת החדשנות המעשית

• כל ההרצאות והתכנים מציעים כלים פרקטיים ומעשיים
• גיוון תכנים נרחב כדי להעמיק את החוויה ולחדד את ההבנה של מהות הרעיון
• ביסוס מחקרי ומדעי שמלווה בהוכחות בשטח
• פיתוח מנהיגות עצמית והבנה של מתודולוגיית Zoom Out – Zoom In
• ייעוץ ארגוני ואסטרטגי שמאפשר מרחב בטוח לחדשנות מעשית
• שילוב של מפגשים פרונטליים והרצאות אינטראקטיביות
• אפשרות למפגשי 1-1 עם לירון פורת
• דיסקרטיות מלאה

יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ויחדיו נגלה ונמציא את עצמנו מחדש!
×
×

עגלת קניות