הרצאות לעובדים
Home » הרצאות לעובדים
לירון פורת במגוון הרצאות מרתקות ומעשירות לעובדים.
לעובדים שלנו נמאס כבר לשמוע על ניהול זמן, על אפקטיביות וכל ההרצאות שכבר כולם שמעו וראו.
הגיע הזמן לחדשנות, למקוריות,
להביא לעובדים שלנו הרצאות שבאמת יחדשו ויתנו להם הרבה כלים וחומר למחשבה אחרי
וכמובן לא פחות חשוב שיהיה גם את אפקט ה"וואו", הרצאה שלא ישכחו.
השאירו פרטים ובואו נרענן לעובדים שלנו את היום.
הייחודיות שלנו בהרצאות לעובדים
תכנים מרתקים ומפתיעים
הרצאות לעובדים שלא ישאירו אף עובד או מנהל אדיש לאחריהן. אפקט ה"וואו" נוצר ככל שההרצאה נמשכת ואנחנו מגלים עובדות נוספות וכלים חדשים שלא היכרנו
הנושאים הכי לוהטים שיש
מדע האושר, על תקשורת NLP ומה שביניהם, שפת גוף ומיתוג עצמי, התמודדות עם לחץ ושחיקה - לחייך את יום העבודה, סודות החיים הארוכים, הכוחות הסמויים של ההחלטות שלנו ועוד מגוון של הנושאים הכי חמים שיש שמעניינים כל אחד מהעובדים שלנו
הרצאות עם ים רעיונות
הרצאות חדשניות ומקוריות שיתנו לעובדים
ים של רעיונות לביצוע, לשיפור, ליצירתיות וחדשנות, לבנייה ולחשיבה
והכי חשוב: ים של אנרגיה 🙂
מה העובדים אומרים על ההרצאות שלנו?
מרצה מדהימה, ידע עצום מעבירה את החומר בצורה רהוטה, מעניינת ומקצועית.
ההרצאות שלה הם חוויה בלתי נשכחת. התעשרתי מאוד מהידע העצום שלה, לימדה אותי וכיוונה אותי במלא טיפים לעולם.
ממליץ בחום, כל הכבוד לך, את אלופהאורן מגירה
לירון, העברת הרצאה מדהימה וייחודית. הצגת כלים פרקטיים ותובנות שיעזרו לנו רבות ביומיום הארגוני שלנו, בשם כל עובדי היחידה, המון המון תודה!
יוסי ספינזי, דירקטור פיתוח, אמדוקס רעננה
הרצאתך היתה משב רוח מרענן; מפגש מרתק ומהנה של שילוב הגיון, רגש ידע והומור אשר תרמו לתיבול וריכוך של שגרת יומנו, בשינוי חשיבה וגישה לחיים בכלל, ובעבודתינו בפרט
נאוה יהודה, מנהלת בי"ח פלימן, חיפה.
לירון, ההרצאה שהעברת לנו הייתה מרתקת, מצחיקה, שנונה והעברת את ההרצאה באופן הכי מקצועי שיש. תודה.
טלי אלון, מנהלת תחום התנדבות, מועצה איזורית חבל אילות.
האנרגיות, המיקוד, השמחה עשו את שלהם. התחושה היא של אותנטיות. לא היה רגע משעמם…
זהבה קלנר, מנהלת רשת מכוני "אותיות".
ההרצאה עם לירון הייתה מעולה, זה היה סוחף. אני מאמין שההרצאה הזו נתנה לכל אחד מהמשתתפים כלי מעשי לשפר את חייהם. שני אגודלים למעלה!
דיאנה שיק
הרצאות לעובדים. למה אצלנו זה אחרת לגמרי?
מכיוון שאנחנו מבינים שההרצאות לעובדים שלנו, חייבות להיות חדשניות ולא פחות ממרתקות.
מכיוון שאנחנו מבינים שהרצאות לעובדים חייבות לייצר את אפקט ה"וואו" שלא יפסיקו לדבר עליהן אח"כ.
מכיוון שאנחנו מבינים שהרצאה שכזו חייבת להיות שוברת שגרה בכל המובנים.
מעשרות הפידבקים החמים והמדהימים שאנחנו מקבלים לאחר כל הרצאה אפשר כבר להתחיל להתרגש … אתם הולכים לחוות הרצאה עם אנרגיות אחרות לגמרי!
כלי נוסף שיצעיד אתכם קדימה הוא סדנאות לחברות.
הרצאות לעובדים - מהמבחר שלנו
- 1440
- סוד האושר – הרבה מעבר למה שהיכרנו
- להתחיל לחייך את היום
- כשהגוף מתחיל לדבר
- NLP – המסרים, ההשפעה וכל מה שחשוב שתכירו
- לחיות חכם. לחיות נכון. להצליח.
- לזהות את ההזדמנויות של השכן
- חדשנות מעשית במיתוג אישי
השאירו פרטים לקבלת רשימת ההרצאות המלאה ונחזור אליכם עם הפירוט לכל הרצאה ושלל הרצאות נוספות לעובדים
תוכן עניינים
טכניקה חדשה לשיפור החיים
אחד הטריקים שאני מיישמת בארגונים כדי לשפר את הביצועים של העובדים (שבינינו, לא תמיד מתחשק להם להיות ראש גדול) זה להראות להם איך הם לוקחים את הכלים שאני מלמדת אותם בסדנא ומפעילים אותם גם על המיתוג האישי שלהם (תכף נדבר על זה) וגם בבית, במערכות היחסים שלהם, עם הילדים שלהם ובכלל…
בכל מישור בחיים שהוא מחוץ לכותלי המשרד. כי בינינו, איך שאנחנו כאן, ככה אנחנו שם.
ולעיתים קרובות, אנחנו נתקלים בכל רבדי החיים באותם תסכולים, כאבים וקשיים…
אז ברגע שאני מציגה להם טכניקה חדשה אותה הם יכולים ליישם
כדי לשפר את חייהם באופן כללי, זה בלתי נמנע שהם יישמו אותה גם במשרד.
WIN WIN
אז מה עוזר לעובד מן המניין להגיע לביצועים בלתי רגילים?
הנה דוגמא לטריק קטן מתוך התהליך שמנהלים עוברים איתי:
אתמול פגשתי מנהלת, שכל פעם שמשהו לא מסתדר לה, האוטומט שלה זה לבוא בתלונה.
התלונה שלה, מייצרת בתורה פתרונות שהיא לאו דווקא אוהבת מהצד השני,
מה שמייצר אצלה עוד תסכול ועוד תלונה. כדור שלג שכזה.
אז הצעתי לה לעשות הפוך. במקום להיות "המנהלת המתלוננת".
הצעתי לה לבחון כל סיטואציה, להבין מה באמת מפריע לה, מה היה האידיאל מבחינתה
ומה צריך לקרות כדי שהאידיאל יתקיים.
מה ההבדל?
לקיחת האחריות הזו, המשימתיות והחתירה למטרה הפכו את המיתוג שלה מהר מאוד
מלהיות ה"מנהלת שרוטנת" ל"מנהלת שמתקתקת".
כולם מרוויחים בסיפור הזה…
היא מבחינתה מרוצה כי היא יודעת איך לקבל את מה שהיא רוצה לקבל
והעובדים שלה מרוצים כי הם יודעים מה הם צריכים לעשות כדי לעמוד בציפיות שלה.
כמובן שלא עבר הרבה זמן עד שהטכניקה שלי זלגה גם למערכת היחסים שלה עם הילדים.
במקום להתלונן בפניהם למה לא שמו את הנעליים במקום,
היא החלה לבקש מהם לחלוץ את הנעליים במבואה ברגע שנכנסים הביתה.
במקום לרתוח למה שוב יש דיר חזירים של צלחות ושאריות תפוחים בחדר השינה,
היא ביקשה לאכול אך ורק במטבח ולנקות את השולחן אחרי האוכל.
בקיצור, רוצים שהעובדים שלכם יהיו שמחים יותר,
דברו איתי ואני אעזור להם להיות יעילים יותר.
בדיוק בסדר הזה