Home » הרצאות לעובדים
לירון פורת במגוון הרצאות מרתקות ומעשירות לעובדים.
לעובדים שלנו נמאס כבר לשמוע על ניהול זמן, על אפקטיביות וכל ההרצאות שכבר כולם שמעו וראו.
הגיע הזמן לחדשנות, למקוריות,
להביא לעובדים שלנו הרצאות שבאמת יחדשו ויתנו להם הרבה כלים וחומר למחשבה אחרי
וכמובן לא פחות חשוב שיהיה גם את אפקט ה"וואו", הרצאה שלא ישכחו.
השאירו פרטים ובואו נרענן לעובדים שלנו את היום.
הרצאות לעובדים שלא ישאירו אף עובד או מנהל אדיש לאחריהן. אפקט ה"וואו" נוצר ככל שההרצאה נמשכת ואנחנו מגלים עובדות נוספות וכלים חדשים שלא היכרנו
מדע האושר, על תקשורת NLP ומה שביניהם, שפת גוף ומיתוג עצמי, התמודדות עם לחץ ושחיקה - לחייך את יום העבודה, סודות החיים הארוכים, הכוחות הסמויים של ההחלטות שלנו ועוד מגוון של הנושאים הכי חמים שיש שמעניינים כל אחד מהעובדים שלנו
הרצאות חדשניות ומקוריות שיתנו לעובדים
ים של רעיונות לביצוע, לשיפור, ליצירתיות וחדשנות, לבנייה ולחשיבה
והכי חשוב: ים של אנרגיה 🙂
מרצה מדהימה, ידע עצום מעבירה את החומר בצורה רהוטה, מעניינת ומקצועית.
ההרצאות שלה הם חוויה בלתי נשכחת. התעשרתי מאוד מהידע העצום שלה, לימדה אותי וכיוונה אותי במלא טיפים לעולם.
ממליץ בחום, כל הכבוד לך, את אלופהאורן מגירה
לירון, העברת הרצאה מדהימה וייחודית. הצגת כלים פרקטיים ותובנות שיעזרו לנו רבות ביומיום הארגוני שלנו, בשם כל עובדי היחידה, המון המון תודה!
יוסי ספינזי, דירקטור פיתוח, אמדוקס רעננה
הרצאתך היתה משב רוח מרענן; מפגש מרתק ומהנה של שילוב הגיון, רגש ידע והומור אשר תרמו לתיבול וריכוך של שגרת יומנו, בשינוי חשיבה וגישה לחיים בכלל, ובעבודתינו בפרט
נאוה יהודה, מנהלת בי"ח פלימן, חיפה.
לירון, ההרצאה שהעברת לנו הייתה מרתקת, מצחיקה, שנונה והעברת את ההרצאה באופן הכי מקצועי שיש. תודה.
טלי אלון, מנהלת תחום התנדבות, מועצה איזורית חבל אילות.
האנרגיות, המיקוד, השמחה עשו את שלהם. התחושה היא של אותנטיות. לא היה רגע משעמם…
זהבה קלנר, מנהלת רשת מכוני "אותיות".
ההרצאה עם לירון הייתה מעולה, זה היה סוחף. אני מאמין שההרצאה הזו נתנה לכל אחד מהמשתתפים כלי מעשי לשפר את חייהם. שני אגודלים למעלה!
דיאנה שיק
מכיוון שאנחנו מבינים שההרצאות לעובדים שלנו, חייבות להיות חדשניות ולא פחות ממרתקות.
מכיוון שאנחנו מבינים שהרצאות לעובדים חייבות לייצר את אפקט ה"וואו" שלא יפסיקו לדבר עליהן אח"כ.
מכיוון שאנחנו מבינים שהרצאה שכזו חייבת להיות שוברת שגרה בכל המובנים.
מעשרות הפידבקים החמים והמדהימים שאנחנו מקבלים לאחר כל הרצאה אפשר כבר להתחיל להתרגש … אתם הולכים לחוות הרצאה עם אנרגיות אחרות לגמרי!
כלי נוסף שיצעיד אתכם קדימה הוא סדנאות לחברות.
אחד הטריקים שאני מיישמת בארגונים כדי לשפר את הביצועים של העובדים (שבינינו, לא תמיד מתחשק להם להיות ראש גדול) זה להראות להם איך הם לוקחים את הכלים שאני מלמדת אותם במהלך הרצאות לעובדים שאני מקיימת בארגונים או סדנת מנהלים ומפעילים אותם גם על המיתוג האישי שלהם (תכף נדבר על זה) וגם בבית, במערכות היחסים שלהם, עם הילדים שלהם ובכלל…
בכל מישור בחיים שהוא מחוץ לכותלי המשרד. כי בינינו, איך שאנחנו כאן, ככה אנחנו שם.
אז ברגע שאני מציגה להם טכניקה חדשה אותה הם יכולים ליישם כדי לשפר את חייהם באופן כללי, זה בלתי נמנע שהם יישמו אותה גם במשרד.
WIN WIN
אז מה עוזר לעובד מן המניין להגיע לביצועים בלתי רגילים?
הנה דוגמא לטריק קטן מתוך התהליך שמנהלים עוברים איתי:
אתמול פגשתי מנהלת, שכל פעם שמשהו לא מסתדר לה, האוטומט שלה זה לבוא בתלונה.
התלונה שלה, מייצרת בתורה פתרונות שהיא לאו דווקא אוהבת מהצד השני, מה שמייצר אצלה עוד תסכול ועוד תלונה. כדור שלג שכזה.
אז הצעתי לה לעשות הפוך. במקום להיות "המנהלת המתלוננת".
הצעתי לה לבחון כל סיטואציה, להבין מה באמת מפריע לה, מה היה האידיאל מבחינתה ומה צריך לקרות כדי שהאידיאל יתקיים.
מה ההבדל?
לקיחת האחריות הזו, המשימתיות והחתירה למטרה הפכו את המיתוג שלה מהר מאוד מלהיות ה"מנהלת שרוטנת" ל"מנהלת שמתקתקת".
כולם מרוויחים בסיפור הזה…
היא מבחינתה מרוצה כי היא יודעת איך לקבל את מה שהיא רוצה לקבל
והעובדים שלה מרוצים כי הם יודעים מה הם צריכים לעשות כדי לעמוד בציפיות שלה.
כמובן שלא עבר הרבה זמן עד שהטכניקה זלגה גם למערכת היחסים שלה עם הילדים.
במקום להתלונן בפניהם למה לא שמו את הנעליים במקום,
היא החלה לבקש מהם לחלוץ את הנעליים במבואה ברגע שנכנסים הביתה.
בקיצור, רוצים שהעובדים שלכם יהיו שמחים יותר, פשוט תהיו ספציפיים וברורים,
או שפשוט דברו איתי, נארגן ונבנה הרצאה לעובדים שלאחריה כולם ידברו את השפה של "לקיחת אחריות", "להיות איש של פתרונות" ועוד.
הנושאים המובילים הם ניהול אנרגיה ומיקוד, חוסן רגשי, קבלת החלטות ביום עמוס, מיתוג אישי בתוך הארגון, וחשיבה תוצאתית במקום הישרדותית. אלו נושאים שלא רק מחדשים – אלא משנים את זווית ההסתכלות.
הרצאה שבנויה נכון כוללת גם העברת תוכן, גם תרגול מחשבתי וגם קריאה לפעולה. כשהעובדים מקבלים כלים קטנים ליישום מיידי – כמו שיטה לניהול עומס או דרך לנהל תקשורת טובה יותר – השינוי כבר מתחיל תוך כדי ההקשבה.
בהרבה מקרים הרצאה אחת יוצרת "שבירת דפוס", תזוזה פנימית שמניעה תהליך בקרב העובדים. היא יכולה לעמוד בפני עצמה או להוות שער להמשך – כמו סדנאות או ליווי. אבל בהחלט, הרצאה לעובדי חברה יכולה להניע שינוי.
למשל – טכניקה פשוטה לניהול סדר עדיפויות, עיקרון אחד לתקשורת עם קולגות, או שיטה אישית להתנעה עצמית בבוקר עמוס. ההרצאות שלנו תמיד נבנות סביב "לקחת משהו וללכת איתו הביתה".
אחרי ההרצאה אפשר להעביר סיכום עם עיקרי המסר, לשלוח שאלון רפלקטיבי, או להנחות שיח צוותי קצר בקרב העובדים סביב הדברים שעלו. גם חזרה קטנה בישיבת צוות שבוע לאחר מכן יכולה לחזק את ההשפעה לאורך זמן.
כדי שההרצאה תיגע באמת בעובדים ותייצר השפעה, חשוב לבחור נושא שנוגע בחיים האישיים שלהם – כמו שחיקה, ניהול אנרגיה או תקשורת – אך עם חיבור ברור לערכים או ליעדים של הארגון. כך העובדים מרגישים שזה עבורם, וההנהלה יודעת שזה מקדם את הארגון.
מרצה מנוסה יודע לזהות את זה מיד – ומשלב הומור, כנות אישית ודוגמאות מהחיים כדי להוריד התנגדויות. ככל שהתוכן יותר "נוגע באמת" וההרצאה מחדשת, מפתיעה ומרגשת – כך גם העובדים הציניים ביותר משתתפים ומגיבים בסופו של דבר.
זה תלוי מטרה. אם המטרה היא לייצר שינוי תודעתי או לפתוח תהליך – הרצאה יכולה לשמש כטריגר נהדר. אם יש כבר תהליך קיים (שינוי ארגוני, פיתוח מנהיגות), ההרצאה יכולה להיות תחנת ביניים מחזקת. גם בפני עצמה וגם כחלק – יש לה ערך משמעותי.
בהחלט. יש הרצאות שנוגעות דווקא בעולמות האישיים של העובדים – כמו איזון חיים-עבודה, התמודדות עם לחץ נפשי, מיתוג אישי, תקשורת בין-אישית, קבלת החלטות בחיים הפרטיים, חוסן מנטלי ואפילו מדע האושר. ההרצאות נוגעות בקהל בגובה העיניים, ומציעות כלים לחיים – לא רק לעבודה. דווקא החיבור לעולם האישי יוצר לא פעם את ההשפעה העמוקה ביותר.
כפתורי שיתוף
לירון פורת, מרצה ויועצת אסטרטגית לשיפור ביצועים דרסטי ויצירת יותר כסף, זמן ומשמעות.
מפתחת מתודולוגיית "ZoomOut ZoomIn" למנהלים וארגונים אפקטיביים ומחייכים יותר.
בעלת ניסיון פיננסי, יזמי וניהולי, נוסף לרזומה עשיר בסיוע להנהלות ובכירים בשיפור ביצועים והעלאת הרווחיות.