לירון פורת - הרצאות למנהלים, לעובדים ולחברות בתמונת פרופיל

סדנאות לחברות

סדנאות לחברות הן כלי מדהים לחיזוק הזהות העסקית.
אני רוצה לפתוח בפניכם את המחשבה על סדנאות לחברות שמאפשרות למידה והתפתחות, אך לא שוכחות גם את המהות החברתית ואת הצורך להשתחרר וליהנות מיום "חופש". מדובר על מערך סדנאות לחברות שפיתחתי אחרי שנים בסקטור הפיננסי ומקנה נקודת מבט אחרת על הנישה השחוקה והעייפה שמוכרת לכולנו כשמדברים אתנו על סדנאות לארגונים ולצוותים

לקבלת סילבוס תכנית האימון המלאה

סדנאות לחברות - מה הייחוד שלנו?

סדנאות מקוריות עם טוויסט – פיתחנו וגיבשנו מבחר הרצאות חדשניות המשולבות בסדנאות למנהלים או לעובדים שמאפשרות לעובדים ליהנות מיום חווייתי, אך תוך כדי לצמוח ולהתפתח בעצמם ובתוך הארגון.

מיקוד וכיוון – אנחנו מתאימים את הסדנאות וההרצאות שלנו באופן בלעדי וייחודי לכל קבוצת משתתפים. המטרה שלנו היא לאפשר לכל אחת ואחד למצוא את עצמו בסדנה.

לא הסתפקנו בהרצאה אחת או שתיים, אלא יש לנו מגוון הרצאות ייחודיות וסדנאות שבאמת ובתמים לא ישאירו את העובדים אדישים והכל עם דגש על מתן ערך משמעותי ועניין בכל הרצאה משולבת

כיף וגיבוש לעובדים – התחרות שלנו אל מול סדנאות בישול, קורסי העצמה וסדנאות לחברות שמועברות על ידי אנשי עסקים מוערכים. כדי לשלהב ולרתק את העובדים פיתחנו סדנאות שמשלבות בצורה מושלמת בין החלק העיוני לפרקטי.

ישן וגם חדש – ממדע האושר ותורת המשחקים ועד NLP והרטוריקה של אריסטו, אנחנו לא מפחדים לשלב ולחקור לעומק גם נושאים שחוקים וגם נושאים שאולי נחשבים טאבו כדי להציע לכם סדנאות מופלאות.

לא מדברים באוויר – כל הסדנאות שלנו הן פרי פיתוח ארוך ומבוססות על מחקרים וניסיון מעשי בשטח.

לקבלת סילבוס ההרצאות המלא

מה מספרים עלינו?
לירון פורת - מומחית לפיתוח עסקי ואישי למנהלים אפקטיביים ומחייכים יותר
לירון פורת - המלצות

המתודולוגיה שלמדנו בתכנית אפשרה לנו באמת להתמקד בדברים החשובים בעבודה ובחיים הפרטיים ולהפוך למאושרים יותר ופרודוקטיביים יותר

המון המון תודה לירון על כל השיעורים שהיו איתך. נתת לי כלים טובים לעבוד איתם.
את פשוט מרצה אלופה ותודה על הכל שום דבר אינו מובן.

התכנית מעניקה למנהלים חשיבה על תחומים שלא מקבלים תשומת לב בניהול השוטף ביום יום ויכולים להקפיץ את הארגון קדימה ולשפר משמעותית את יכולת הניהול שלנו כמנהלים בארגון

שמחתי להשתתף בקור עם לירון, זה היה מאוד מקצועי ומעשיר מלא תוכן שבאמת עוזר ומכוון בעתיד, מצד שני לירון בנאדם מאוד חיובי ונותנת מכל הלב ובאהבה, פשוט אנרגיות חיוביות וגורמת למוטבציה, מאחלת לה כל הצלחה והתקדמות.. פשוט מגיע לה 🤗💚🌹🌹🌹🌹🌹

לירון פורת היא אחת מהיועצות האסטרטגיות והעיסקיות המרתקות והמוכשרות שפגשתי. יש לה רעיונות עמוקים ומקוריים

סדנאות לחברות - שיפור של עשרות אחוזים בשורת הרווח תוך חודשיים - לירון פורת

איך בלי להוסיף שקל לתקציב השיווק, לקוח שלי יצר שיפור של עשרות אחוזים בשורת הרווח תוך חודשיים?

בתהליך שיפור ביצועים בחברה גדולה ומוכרת בתחום הייעוץ העסקי
עוד בשלב ההיכרות עם פעילות החברה- שמתי לב למשהו מוזר.
המסלול שכל מתעניין בייעוץ עסקי עבר, היה מתחיל ומסתיים במחלקת הייעוץ
וזאת למרות שיש בחברה גם מחלקה שלמה שמוכרת קורסים לבעלי עסקים.
הגיוני? לא בהכרח.

מיד החלטנו להתייעל.
שינינו את המסלול של הלקוחות הפוטנציאליים,
כך שכחלק מה"סיור" שקיבל אותו בעל עסק במשרדים, הוא הופנה להיכנס ככה "על הדרך"למחלקת הקורסים ולהכיר "ככה בדרך אגב" את מנהל המחלקה,
שסיפר לו קצת על הקורסים של החברה ועל התוצאות שהם יכולים להשיג עבורו
כבעל עסק.

כי כל מתעניין – לא משנה באיזה מוצר של החברה הוא מתעניין,
צריך להכיר את כל האופציות ואת כל המוצרים
למקרה ש…הוא ירצה לקנות 🙂

התוצאה- שיפור דרסטי בשורת הרווח שנבעה מתוך עלייה במכירות הקורסים תוך חודשיים.
מדוע המהלך הזה התאפשר וכיצד גם אתם יכולים לעשות התייעלות דומה בארגון שלכם?
במהלך העשור הזה, גיליתי שיש 12 פרמטרים קריטיים שמשפיעים בצורה דרסטית
(כן, אני בכוונה משתמשת במילה דרסטית!)
על הביצועים שלנו , על תחושת המשמעות שלנו ושל העובדים שלנו
על רמות האנרגיה במשרד ובסופו של דבר…

על שורת הרווח

(מהניסיון שלי שיפור כזה יוביל לעליה ממוצעת של -30% ברווחיות)
לכן, אני משיקה השנה תוכנית ליווי משודרגת המתאימה להנהלה בכירה
שרוצה להוביל את הארגון או מחלקה ספציפית לשיפור דרסטי בביצועים:
🙃 יותר כסף
🙃 יותר זמן פנוי
🙃 יותר משמעות
🙃 חיוך גדול יותר בסוף היום

רוצים לבחון כיצד גם אתם יכולים ליצור יותר כסף, יותר זמן פנוי,
יותר משמעות (ויותר חיוכים) בארגון שלכם?
אני מזמינה אתכם לפגישת אבחון מקיפה (ללא עלות).
בה נבדוק יחד למה אתם זקוקים כדי לשפר דרסטית את הביצועים בארגון .

כמה טיפים במיוחד בשבילכם

סדנאות לחברות וארגונים -הדרך שלנו

בכל אחת ואחד מאיתנו יש את רכיב ה – Mastering Yourself. פיענוח שלו נעשה על ידי הבנה של מנגנון ההנעה האישי שלנו, הגדרת סולם הערכים שאנחנו רוצים לממש וזיהוי החזקות והחסמים שלנו.

כשבידינו התובנות והזיהוי המלא של הרכיב נעבור לשלב בניית ה-Vision (חזון) שלנו.

נשתמש בחשיבה תוצאתית ונבין איך אפשר למנף את עצמנו מהמקום בו אנו נמצאים אל המקום שבו אנחנו רוצים להיות, תוך כדי שניצור לעצמנו מיתוג אישי שיתרום גם לנו וגם לארגון.

את כל התהליך הזה זיקקנו והכנסנו ללב כל אחת מהסדנאות לחברות שאנו מציעים. כבר מהרגע הראשון שתתחיל הסדנה תבינו שמה שעומד לקרות הוא אחר מכל מה שהכרתם.

צוות עובדים במהלך פעילות סדנה בחברה
סדנאות לחברות במגוון נושאים ותחומים

סדנאות

סדנאות לחברות יכולות להיתפס על ידי העובדים כדבר מעיק ומיותר, האמינו לי, חוויתי זאת על בשרי.

בסדנאות שלנו אנחנו דואגים להוציא את הציניות כבר בדקות הראשונות כשהכל קורה אחרת ממה שחושבים ומצפים.

סדנאות לחברות שנבנו בראייה אחת – לייצר ערך ולייצר עניין אמתי למשתתפים.

זו הסיבה שגיבשנו צוות מומחים וגיבשנו ארסנל סדנאות שמבוסס על מתודולוגית Zoom Out – Zoom In

לייצר צוות אחד, חושב, הוגה, לומד, מחדש בסדנה אחת שונה מכל מה שהכרתם.

אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם ממגוון המלצות על הסדנאות שלנו.

הם לא ראו זו את זה כבר שבועיים. היה בחול - סדנאות למנהלים

הם לא ראו זו את זה כבר שבועיים.
היה בחו"ל

ניהם ציפו מאוד למפגש.
הוא קנה לה מתנה בשדה התעופה בחו"ל וחשב כמה היא תשמח. היא קיוותה לשמוע כמה התגעגע. הוא לא הזכיר געגוע כלשהו.
שניהם יצאו מאוכזבים מהמפגש המחודש.
ככה בדיוק אנחנו מרגישים לפעמים בתור מנהלים.
אנחנו חושבים שאנחנו עושים הכל נכון – נותנים בונוסים, אומרים מילה טובה, קונים פיצה לצוות…
אבל משהו עדיין לא מסתדר. העובדים לא נראים מרוצים,
ואנחנו מרגישים כמו די-ג'יי שמנגן טכנו במסיבת סלסה.
אז מה עושים? פה נכנסות לתמונה 5 שפות האהבה (כן, זה נכון גם לעולם הדייטינג).
יש לנו 5 דרכים עיקריות לבטא ולקבל הערכה:
מילים – "תודה!עשית עבודה מצוינת!"
מגע – טפיחה על השכם, לחיצת יד חמה
שירותיות – "אני אעזור לך עם הפרויקט הזה"
זמן איכות – פגישות אישיות, הקשבה מלאה
מתנות – בונוס, שי לחג, כרטיסים להופעה
הקטע המצחיק? אנחנו בדרך כלל *נותנים* בשפה שאנחנו רוצים *לקבל*.
וזה הגיוני בערך כמו לשלוח פלייליסט מוזיקה למישהי שמאזינה רק לפודקאסטים.
זה לא יעזור, אבל לפחות הרגשנו שעשינו משהו.
אז מה עושים? קודם כל, מפסיקים להניח שכולם רוצים אותו הדבר.
במקום זה, מתחילים להתבונן, לשאול שאלות, ולשים לב מה כל אחד אוהב לקבל.
יש עובדים שיעדיפו שיחה אישית על פני שבח מול כולם (מי היה מאמין?)
ויש כאלה שבונוס כספי ידבר אליהם יותר מכל חיבוק וירטואלי בזום.
בקיצור, אם נבין את שפת ההערכה של כל אחד, נוכל ליצור סביבת עבודה שבה כולם מרגישים מוערכים. ואולי, רק אולי, נצטרך פחות פיצות מפצות בימי רביעי.
רוצים לגלות איך מפסיקים לדבר סינית לעובדים שמדברים ספרדית? בואו נדבר.
(ואני מבטיחה לדבר בשפה שלכם, אלא אם כן אתם באמת מדברים סינית ואז אנחנו בבעיה).