לירון פורת - הרצאות למנהלים, לעובדים ולחברות בתמונת פרופיל

סדנאות למנהלים

אם יש דבר אחד שאי אפשר ללמוד בבתי ספר לניהול ובאקדמיה, זה להיות מנהל בפועל. האתגרים והסיטואציות שלהם נדרש המנהל ביום יום דורשים הרבה מעבר לעוד סדנה תיאורטית.

אחרי שנים שהשתתפתי בסדנאות תיאורטיות שכאלו הבנתי כי מה שהופך מנהל טוב למנהל נפלא, זה יחסי האנוש שהוא מביא אתו והיכולת שלו להניע אנשים מבפנים.

התובנה הזו הביאה אותי לחקור ולפתח סדנאות למנהלים שמעניקות מבט אחר על הצרכים של הארגון ושל המנהל.

אני רוצה להזמין אתכם להתחיל ולפתח את עצמכם כמנהלים באמצעות מגוון של סדנאות משחררות וחדשניות שמעניקות הרבה יותר מעוד סט כלים

לקבלת סילבוס תכנית האימון המלאה

סדנאות למנהלים: הדגשים שלנו בסדנאות

פיתוח הקול הפנימי ויכולות הביטוי – באמצעות שימוש בכלים מרתקים כמו ‏NLP‏ והבנה של פסיכולוגיה ‏עסקית נתמודד עם האתגרים הפנימיים שלנו ונלמד כיצד להניע עובדים באופן מעצים שתביא לתוצאות ותשמור ‏על סביבת עבודה נעימה‏

גיל זה רק תרגיל – גישה ייחודית להתמודדות עם מצבים שבהם המנהל צעיר מהעובדים וכיצד נוכל לתעל ‏סיטואציות כאלו בלי לעורר אנטגוניזם, אלא לייצר שותפות‏

סדנאות המנהלים שלנו משלבות מגוון של כלים ניהוליים כמו ניהול זמנים, יזמות ניהולית, ‏בניית תוכניות עבודה ויישומן ועוד נושאים שיעניקו לכל מנהל ומנהלת קרקע פורייה לצמיחה‏

‏מצבי קיצון הם חלק בלתי נפרד מחייו של מנהל והיכולת להתמודד איתם ולפתור בעיות ‏מורכבות, אך עדיין לשמור על סביבת עבודה נעימה ובטוחה, היא מהותית להצלחתו. בסביבה מבוקרת ‏וסטרילית נבצע סימולציות של ריבוי מטלות ועמידה ביעדים תחת לחצים משתנים כדי לבחון איך להתמודד ‏איתם ולייצר מהם ערך פרודוקטיבי.‏

מה המנהלים אומרים על הסדנאות שלנו?

נגן וידאו
נגן וידאו
מה מספרים עלינו?
לירון פורת - מומחית לפיתוח עסקי ואישי למנהלים אפקטיביים ומחייכים יותר
לירון פורת - המלצות

המתודולוגיה שלמדנו בתכנית אפשרה לנו באמת להתמקד בדברים החשובים בעבודה ובחיים הפרטיים ולהפוך למאושרים יותר ופרודוקטיביים יותר

מאוד נהניתי. היה מעניין. קיבלתי כלים משמעותיים. המון תודה

מלאת חוכמה עשירה ביידע כאומה במציאת פתרונות כאילו שולפת מהשרוול כל שיעור היה סוחף ומהפנט

מרצה מדהימה ידע עצום מעבירה את החומר בצורה ראותה מעניינת מקצועיית ההרצאות איתה חוויה בלתי נשכחת התעשרתי מאוד מהידע העצום שלה לימדה אותי וכיוונה אותי במלא טיפים לעולם בכלל ממליץ בחום אחת למיליון אין דברים כאלו כל הכבוד לך את אלופה

מעבירה סדנא איכותית ומקצועית

לקבלת סילבוס ההרצאות המלא

כמה טיפים במיוחד בשבילכם
סדנאות למנהלים - לירון פורת

רוצים למצוא את האוקיינוס הכחול המיוחל ולהפסיק להתחרות בנישה רווית מתחרים? הנה 5 שאלות שכדאי לנו לשאול.

בתקופה האחרונה, יותר מתמיד, נושא החדשנות הארגונית עולה אצל מנהלים בארגונים שאני מלווה.
בעיקר נשאלת השאלה: איך ממציאים את עצמנו (כלומר את מה שהארגון מציע) מחדש, כדי לצלוח תקופה עסקית מורכבת כל כך?
היות ואלוהים נמצא בפרטים הקטנים וגם בשאילת השאלות הנכונות.

הנה 5 שאלות -מלוות בדוגמאות שיעזרו לכם להתניע תהליך של חשיבה חדשנית אצלכם בארגון.

1. כיצד למנף את המצב?
למי ובאיזו צורה הארגון יכול לסייע דווקא עכשיו?
קחו לדוגמא את טמבור שהתגייסה למען יישובי העוטף שנפגעו, ויצאה במהלך שבמסגרתו
היא תרמה מוצרים בשווי 2 מיליון שח לטובת שיקום גני ילדים, בתי ספר, מתנ"סים, גינות ציבוריות וכל מרחב ציבורי אחר המשמש ילדים בעוטף.
טמבור לא עצרה שם, וגייסה לטובת הפרויקט גם בעלי מקצוע מובילים שיסייעו במהלך. הכל תחת כנפי המותג.

2. כיצד לייצר בשוטף חווית רכישה משמעותית שגדולה מהמוצר או השירות עצמו
מותג הנעליים TOMS יצא ב-2006 במודל האחריות התאגידית שלהם 1For1.
מה שאומר שעבור כל זוג נעליים שנמכר, TOMS תרמו זוג נעליים למישהו שנזקק.
נכון ל-2023, TOMS כבר תרמו 100 מיליון זוגות נעליים ועוד הוסיפו והחליטו שהם תורמים ⅓ מהרווחי
החברה לקידום עסקים קטנים באזורים מתפתחים.

3. כיצד לייצר אפקט של WOW ללקוח
אם יש משהו שממש מתחרז עם ליצור אפקט של WOW, זו ZAPPOS.
מקימי המיזם שהתחיל לפני כ-20 שנה כחנות נעליים מקוונת, שמו לעצמם מטרה אחת בראש,
לעשות הכל כדי שהלקוחות שלהם יהיו שבעי רצון.וכשהם אמרו הכל- הם התכוונו להכל!
ממדיניות החזרים של עד שנה מתאריך הרכישה ועד להזמנת פיצה ללקוחות שיכורים בשתיים לפנות בוקר (שכמובן הפכה לויראלית בטירוף)
ZAPPOS מתהדרת עד היום בעובדה שלשמח אנשים מושרש בתרבות הארגונית של החברה.
במקרה הם גם מוכרים נעליים ועוד מוצרים.

4. האם אפשר לשים דגש שיווקי על תכונה במוצר שאחרים פשוט לא מדברים עליה?
אם אשאל אתכם איזה מסטיק מאזן את רמת ה-PH בפה ומסייע למנוע עששת,
יש סיכוי מעולה שתחשבו על אורביט.
האם זה נכון? כן.
האם כל מסטיק מאזן את רמות החומציות בפה? כן.
למען האמת, מה שמאזן את רמת החומציות בפה, זה תהליך הלעיסה עצמו.
מופתעים? גם אנחנו.
מה שאורביט עשתה כאן, הוא מהלך שיווקי גאוני,
בו היא לקחה תכונה אחת של המוצר שאף אחד לא מדבר עליה, והפכה אותה לנושא השיחה בתחום.
20 שנים אחר כך, חלק גדול מהאוכלוסייה עדיין חושב שיש רק מסטיק אחד שאיתו זה פשוט תענוג למנוע עששת.

5. האם אפשר לייצר קשר בין שני מרכיבים במוצר ביניהם כביכול אין קשר?
מהלך שיווקי גאוני של דומינוס פיצה שלמרות שכבר הספיק לגדל זקן עדיין עובד להם מעולה,
הוא החיבור בין מחיר הפיצה לזמן הגעה של המוצר.
על פניו, לא אמור להיות קשר בין השניים, אבל בדומינוס זיהו שיש הרבה אנשים רעבים בעולם שחוטפים קריזה על זה שהפיצה מגיעה המווון זמן אחרי שכבר כולם כבר גוועים ברעב
והם החליטו להתחייב כדי לייצר יתרון שיווקי משמעותי.
אז רק שתדעו, אם אתם מזמינים בדומינוס- 30 דקות והפיצה אצלכם, או …שהפיצה במתנה.
אגב…היום אתם יכולים ממש לעקוב אחרי תהליך הכנת הפיצה שלהם והמיקום של השליח באפליקציה.

אלו רק 5 אפשרויות מתוך אינספור טכניקות חשיבה ליצור חדשנות אותן אני מטמיעה
בארגונים איתם אני עובדת.
לכן, השקתי השנה תוכנית ליווי חדשנית המתאימה להנהלה בכירה שרוצה להוביל מהלך של חדשנות בארגון ולהגיע לשיפור ביצועים דרסטי.


🙃 יותר כסף
🙃 יותר זמן פנוי
🙃 יותר משמעות
🙃 חיוך גדול יותר בסוף היום

אני מזמינה אתכם לפגישת אבחון מקיפה (ללא עלות).
בה נבדוק יחד כיצד אפשר להטמיע חשיבה חדשנית גם בארגון שלכם.

סדנאות ייחודיות למנהלים

השיחות האישיות.

ההיכרות העמוקה.

המסע העצמי – כל מנהל/ת יוצא למסע גילוי עצמי. במסע הזה אנחנו מגלים את מנגנון ההנעה של כל מנהל ומנהל על כל המשתמע, ערכים, פחדים, אזורי כח, אמונות ועוד.

חדשנות – במהלך הסדנה המנהלים ייחשפו למגוון רחב של תכנים ומחקרים מעודכנים ויקבלו כלים ליישום אותם תובנות במיידי

פרקטיקה. פרקטיקה. פרקטיקה – בסדנאות המנהלים שלנו יש דגש על יישום, על התמודדות עם המצבים האמתיים שבשטח וכולל ליווי המנהלים גם במצבי אמת.

סדנאות למנהלים מבית לירון פורת.
מנהלים צעירים משתתפים בסדנת מנהלים מבית לירון פורת

סדנאות למנהלים - לייצר את ההבדל

הדבר החשוב ביותר בסדנאות מנהלים זה היכולת ליישם את מה שלמדנו בהן בחיי היום יום. כשמדברים גבוהה גבוהה ולא מייצרים את הלמידה בדרכים חווייתיות התוצאה היא שאחרי חודש כבר לא זוכרים דבר, אולי נזכור שהיה כייף.

בשורה התחתונה מה שחשוב למנהל ולהנהלה זה לא שיהיה כייף, בשביל זה יש ימי גיבוש, המטרה היא שכל מה שלמדנו בסדנאות למנהלים יתורגם לשטח ושהתוצאות יורגשו על ידי כולם ובעיקר בתוצאות, שביעות רצון העובדים וכמובן שורת הרווחים של החברה.

בכדי להגיע למטרות האלו, אנחנו מציעים ליווי מלא שמשלב בין שיחות אישיות לפגישות קבוצתיות ומבטיח כי באף שלב לא תרגישו לבד.

לאורך כל הדרך נוודא כי המנהלים במסלול מקבלים, מעבר לתכני הלימוד הפרקטיים, גם כלים לפיתוח עצמי. הניסיון מלמד כי כאשר אנחנו מזהים את החסמים והמגבלות האישיים שלנו, אנחנו מסוגלים לצמוח ולגבור עליהם וזה מה שאנחנו מציעים – הזדמנות להפוך לאפקטיביים ומחייכים.

בנוסף לקורסים, עבור מנהלים בכירים אנו מציעים גם פתרונות אימון למנהלים שמחפשים אימון 1:1

האם העובדים שלך קופים או דגים - סדנאות למנהלים

האם העובדים שלך קופים או דגים? (ומה זה אומר עליך בתור מנהל?)

תארו לעצמכם תחרות טיפוס על עצים.
מי לדעתכם ינצח – קוף או דג?
נשמע כמו שאלה רטורית?
אולי.
אבל תתפלאו לשמוע, שבהרבה מאוווווד מקומות עבודה עוד לא הפנימו
שדג לא יודע לטפס על עצים.
למה אני מתכוונת?
גאלופ ערכו מחקר מטורף שניסה לבודד את הפקטורים המשפיעים על מדדי הצלחה
כמו פרודוקטיביות, רווחיות, שימור עובדים ושביעות רצון לקוחות.
הם בדקו 24 חברות, 12 תעשיות, 105 אלף עובדים.
והם גילו משהו מפתיע…
מה שבאמת עושה את ההבדל בכל הפרמטרים? זה מנהלים טובים!
אבל רגע, מה הופך מנהל לטוב? הנה כמה דברים שאולי יפתיעו אתכם:
הם יודעים "ללהק" נכון – כמו במחזמר ברודווי, אבל עם פחות שירים
הם מבינים איך כל עובד אוהב לעבוד – ואיך הוא אוהב שמפרגנים לו
הם מתמקדים בחוזקות, לא בחולשות – כמו מאמן כושר, אבל לנשמה
אם לדוגמא יש לנו בצוות איש מכירות שמוכר 400% יותר מכולם (הלוואי על כל צוות) אבל גרוע בתיעוד השיחות והגשת דוחות סוף חודש
אז נתמקד בלעזור לו "לעקוף" את החסרונות שלו ובמקום, לשפר אפילו יותר את כישורי המכירות שלו
כי תכלס, עדיף שמישהו כבר יעזור לו עם דוחות סוף החודש,
בזמן שהוא הולך ומביא עוד לקוח לחברה.
אז מה אתם אומרים?
האם כמנהלים אתם מבזבזים זמנכם בלנסות לגרום לדגים לטפס על עצים?
והאם העובדים שלכם נמצאים כולם על העץ הנכון?
רוצים לגלות איך להפוך למנהל שיודע לזהות את הכישרונות הייחודיים של כל עובד?
איך לעזור לצוות שלכם להגיע לביצועי שיא?
להיות מנהלים שכולם רוצים לעבוד איתם?