פעם עשית גוגל על השם שלך?

פעם עשית גוגל על השם שלך?
פעם יצא לכם לבדוק מה קורה כשאתם מחפשים ברשת את השם שלכם?
לאחרונה גוגל השיקה כלי שמאפשר לנו לראות כל מה שגוגל יודעת עלינו…

נתחיל בטיפ:
לפני כל פגישה חשובה, או ראיון עבודה חשוב, אני ממליצה בחום "לעשות גוגל" על האדם שאתם עומדים לפגוש.
למה?
1. זה ייתן לכם מושג מיהו.
2. תוכלו לדעת מה תחומי העניין שלו.
3. יהיו לכם "קצוות" ליצירת סמול טוק.
4. תגלו מה משותף לכם איתו מבחינת תחומים, רקע, בית ספר, אנשים- עוד חומר ליצירת נטוורקינג.
5. זה טוב לבוא מוכנים לפגישה. אם הוא במקביל דירקטור של חברה גדולה בתחום המלפפונים ויש לכם רקע בתחום- תוכלו לייצר סקרנות, עניין, להפגין בקיאות.
יכול להיות שתגלו שהוא היה מעורב באיזה משפט או שהואשם באיזו עבירה וכדאי להזהר.
היום הכל זמין באינטרנט.

אבל, השאלה החשובה היא –
מה קורה כשאתם מחפשים חומרים ברשת על עצמכם?
סביר להניח שגם אנשים אחרים מחפשים עליכם חומר.
מה הם מוצאים?
מה התדמית שלכם למחפש התמים ברשת?

היום מעסיקים רבים ואנשי עסקים חכמים, מציצים ברשת לפני שהם מחליטים אם ליצור קשר עסקי, להעסיק או להרים טלפון.
שימו לב איזה מידע עליכם מסתובב שם בחוץ.

גוגל בטלפון

אולי איזה פוסט פוליטי אלים מילולית מימי התיכון?
יכול להיות שיש שם תמונות בביקיני מהחופשה בתאילנד?
תחשבו מה אתם רוצים שיראו עליכם וידעו עליכם.

אל תשכחו שאתם מותג.
והיום גוגל אוספת עליכם ערימות של מידע.
תנהלו את המידע הזה בצורה חכמה.
תערכו בקרה על המידע הזה.
זה חשוב.
זה השם שלכם.

עוד כמה טיפים לסיום:

1. כשאתם עושים חיפוש כלשהו מומלץ לבדוק את השם שלכם בכמה אופנים ובכמה שפות בשילוב מרכאות. לדוגמא: "לירון פורת" "פורת לירון" וגם "Porat Liron" – ו- "Liron porat".

2. אני ממליצה לכם בחום לקרוא במדריך שהכנתי לכם את פרק 7: "בניית מותג עצמי: איך עושים את זה". ניתן כרגע (עדיין) לקבל בחינם את הספר ממש בלחיצה כאן. יש שם הרבה טיפים נוספים שיעזרו לכם לבנות את המותג שלכם- השם שלכם.

3. גוגל השיקה לאחרונה את My Account, כלי הגדרות חדש שנועד להציג לכם את כל המידע עליכם שבידיה. מומלץ מאוד להציץ בזה ולנהל את זה.
מצאתי לכם כתבה שמתארת קצת איך משתמשים בכלי הזה ומה ניתן לעשות איתו. הנה היא מחכה לכם בלחיצה כאן

אם אהבתם את המאמר הזה מוזמנים לעשות LIKE ולהעביר לחברים.
אם תרצו לקבל את המאמר הבא לפני כולם, תוכלו להירשם לעדכונים ממני בלחיצה כאן

שלכם,
לירון

תמונה של לירון פורת

לירון פורת

לירון פורת, מרצה ומלווה כיועצת אסטרטגית יזמים, ארגונים, חברות ומנהלים לשיפור ביצועים דרסטי
לירון, מפתחת מתודולוגיית "ZoomOut ZoomIn" למנהלים וארגונים אפקטיביים ומחייכים יותר.

המידע מעניין אותך?
בואו נדבר!
גוגל וקפה בבוקר
לירון פורת - מומחית לפיתוח עסקי ואישי למנהלים אפקטיביים ומחייכים יותר
למידע נוסף וליצירת קשר - השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
או חייגו:
חגי שלו מראיין אותי עלי ועל מתודולוגיית ZoomOut-ZoomIn
מאמר - לירון פורת

תוכן עניינים

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
מידע נוסף שעשוי לעניין אותך..