אם מישהו כבר ממילא יושב מולכם ומדבר, לא כדאי שתקשיבו?

אם מישהו כבר ממילא יושב מולכם ומדבר, לא כדאי שתקשיבו?

עוד מחקר מוכיח את החשיבות של הקשבה (לינק בלחיצה כאן)
מסתבר שמנהלים שמקשיבים יותר, יוצרים אצל העובדים שלהם שביעות רצון גבוהה יותר במקום העבודה, הגברת היצירתיות, הכרות טובה יותר עם החוזקות והחולשות והרבה יותר אמון במנהל/ת.

כמובן שאותו הדבר תקף גם לגבי הורות.
ולגבי תהליכי מו"מ

אם אתם כבר שם- תקשיבו.
איך הופכים למאזינים טובים יותר?
– שמים את הטלפון בצד
– שואלים שאלות טובות (שיעזרו לצד השני- לא לייצר הסקרנות שלנו)
– קשר עין
– לא לקטוע
– ללא שיפוט
– לשאול "האם יש עוד משהו?"
– לשקף בסיום מה הבנו ולסכם

תמונה של לירון פורת

לירון פורת

לירון פורת, מרצה ומלווה כיועצת אסטרטגית יזמים, ארגונים, חברות ומנהלים לשיפור ביצועים דרסטי
לירון, מפתחת מתודולוגיית "ZoomOut ZoomIn" למנהלים וארגונים אפקטיביים ומחייכים יותר.

המידע מעניין אותך?
בואו נדבר!
לירון פורת מרותקת
לירון פורת - מומחית לפיתוח עסקי ואישי למנהלים אפקטיביים ומחייכים יותר
למידע נוסף וליצירת קשר - השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
או חייגו:
חגי שלו מראיין אותי עלי ועל מתודולוגיית ZoomOut-ZoomIn
מאמר - לירון פורת

תוכן עניינים

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
מידע נוסף שעשוי לעניין אותך..