אם מישהו כבר ממילא יושב מולכם ומדבר, לא כדאי שתקשיבו?
עוד מחקר מוכיח את החשיבות של הקשבה (לינק בלחיצה כאן)
מסתבר שמנהלים שמקשיבים יותר, יוצרים אצל העובדים שלהם שביעות רצון גבוהה יותר במקום העבודה, הגברת היצירתיות, הכרות טובה יותר עם החוזקות והחולשות והרבה יותר אמון במנהל/ת.
כמובן שאותו הדבר תקף גם לגבי הורות.
ולגבי תהליכי מו"מ
אם אתם כבר שם- תקשיבו.
איך הופכים למאזינים טובים יותר?
– שמים את הטלפון בצד
– שואלים שאלות טובות (שיעזרו לצד השני- לא לייצר הסקרנות שלנו)
– קשר עין
– לא לקטוע
– ללא שיפוט
– לשאול "האם יש עוד משהו?"
– לשקף בסיום מה הבנו ולסכם